Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.
Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.