Шановний Віталій! Нам дуже прикро, що у вас таке негативне враження від спілкування з нашими менеджерами. Дозвольте виправити ситуацію. Справа в тім, що лише наша електронна пошта - lost@grdn.com.ua - офіційний канал для надсилання документів, тому вас і просять направляти документи саме на пошту, відповідно до узгодженного алгоритму дій у разі настання страхового випадку, який зазначено на сайті: https://grdn.com.ua/straxovij-vipadok/ Щоб ми змогли Вам допомогти, повідомте, будь ласка, номер Вашого договору.
Шановний Віталій! Нам дуже прикро, що у вас таке негативне враження від спілкування з нашими менеджерами. Дозвольте виправити ситуацію. Справа в тім, що лише наша електронна пошта - lost@grdn.com.ua - офіційний канал для надсилання документів, тому вас і просять направляти документи саме на пошту, відповідно до узгодженного алгоритму дій у разі настання страхового випадку, який зазначено на сайті: https://grdn.com.ua/straxovij-vipadok/ Щоб ми змогли Вам допомогти, повідомте, будь ласка, номер Вашого договору.
З повагою - команда ТДВ "СК "ГАРДІАН".