Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про наш банк :(
Дуже хочемо розібратись в ситуації яка виникла, та допомогти у вирішенні питання.
Тут ми не можемо отримати ваші дані, для детальної перевірки, тому будемо вдячні, якщо напишете нам більше деталей та ваші дані в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або зателефонуйте нам до Контакт-центру - 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Впевнені, що ми зможемо вирішити питання та змінити вашу думку про наш банк)
Ваша фея-помічниця, Оля♥
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про наш банк :(
Дуже хочемо розібратись в ситуації яка виникла, та допомогти у вирішенні питання.
Тут ми не можемо отримати ваші дані, для детальної перевірки, тому будемо вдячні, якщо напишете нам більше деталей та ваші дані в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або зателефонуйте нам до Контакт-центру - 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Впевнені, що ми зможемо вирішити питання та змінити вашу думку про наш банк)
Ваша фея-помічниця, Оля♥