Сервіс стартував ще 3 жовтня. За перші 3 дні обсяг продажів становив 25 млн грн. Проте, такі показники є дуже скромними, якщо не сказати провальними.
Для порівняння: волонтери на помсту ворогові за масовану ракетну атаку зібрали більше 350 млн грн.
Чому сервіс не злетів
Незважаючи на наявність передумов для успіху, які ми вже аналізували, на практиці вийшло інакше. Крім системних недоліків, виглядає так, що сама якість сервісу підкачала. У перші дні потенційні покупці скаржилися на збої. Це могло відвернути потенційну аудиторію.
Користувачі скаржаться на неможливість придбання облігацій з технічних причин.
«У мене є закродонний паспорт і не дає купити. Пише "Ми не змогли підтвердити ваше місце прописки". При тому, що в єДокумент пише – вашу прописку перевірено банком, і вказується адреса», – жаліється читач «Banki.ua».
Альфи стало менше
На момент запуску сервісу роль головного партнера відігравав скандальний Альфа-Банк з російським капіталом. Зараз же виглядає так, що на передові позиції вийшов державний Укргазбанк, який має найбільшу пропозицію у «Дії».
Проте навряд чи варто очікувати прориву без радикальної перебудови сервісу, наприклад, шляхом залучення нових технологічних партнерів. Можливо, варто додати можливість купувати валютні облігації.
Коментарі до відгуку
Олексій 15.10.2022
Чим більше вони в ту Дію хочуть запихнути всякого функціоналу, ти більш заплутаною та глючною вона буде.