З 1 серпня надавачі платіжних послуг мають забезпечити наявність номеру мобільного телефону платника у квитанціях, які формуються під час внесення готівки через платіжні термінали.
Платник, який вносить готівку через платіжний термінал для її зарахування на рахунки, під час здійснення такої операції має:
- ввести номер свого мобільного телефону на екрані платіжного терміналу;
- отримати на цей номер одноразовий пароль (шляхом відправлення повідомлення або за допомогою телефонного дзвінка);
- ввести на екрані платіжного терміналу такий одноразовий пароль, що підтверджує згоду на виконання платіжної операції;
- отримати квитанцію, в якій вказано його номер телефону.
Такі вимоги не поширюються на наступні платежі, що здійснюються через платіжні термінали:
- сплата за комунальні послуги (квартплата, комуналка, стаціонарний телефонний зв’язок, телебачення, електроенергія, газ, інтернет, охорона);
- оплата залізничних квитків (включаючи приміські);
- оплата проїзду в міському та приміському транспорті (включаючи оплату електронних квитків для проїзду в такому транспорті);
- оплата маршрутних пасажирських перевезень;
- поповнення проїзних і транспортних карт для проїзду в міському і приміському транспорті;
- сплата податків, штрафів, адміністративних послуг, зборів та інших платежів до бюджету.
Вищевказані норми передбачені постановами НБУ №89 та №90 від 30 червня.
Коментарі до відгуку
Андрій 30.06.2023
Все або стало краще жити (
Pavel 30.06.2023
працівнички НБУ я побачу як ви будете платити ваші платежі в терміналах при тому що: мобільні фірми Life i vodafon належать ісламістам Туреччини і Азербайджану відповідно а компанія Київ-стар належить компанії Білайн Росія. Та як у вас будуть зникати смс поки ви будете стояти біля терміналів та стВОРювАТи черги.
https://banki.ua/news/pid-chas-vnesennya-gotivky-cherez-platizhni-terminaly-dovedetsya-vvodyty-kody-z-sms