Зловмисники у телефонних розмовах випитували дані банківських карток, видаючи себе за працівників банків або правоохоронців.
Серед жертв правопорушників були громадяни Ізраїлю. Шахрайську схему викрили в ході міжнародної поліцейської операції.
Зловмисники телефонували потенційним жертвам, запевняючи, що сторонні особи отримали доступ до їхніх банківських рахунків та планують привласнити гроші. Для "збереження" заощаджень людям пропонували зі свого боку послугу зняття готівки та її передачі так званому "кур’єру" від банку, який має зарахувати гроші на "безпечний рахунок".
У такий спосіб фігуранти привласнили понад 5 млн грн. Потерпілих наразі встановлюють правоохоронці.
Організатором call-центру виявився 40-річний громадянин України.
Поліцейські провели обшуки за місцем проживання організатора схеми та припинили діяльність шахрайського call-центру. За результатами вилучено банківські картки, мобільні телефони та комп'ютерну техніку.
Одночасно обшуки проходили на території Ізраїлю, там правоохоронці затримали двох чоловіків, які виконували функцію "кур’єрів".
За фактом злочину відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає до восьми років позбавлення волі.
Фото: Кіберполіція
Щоб не стати жертвою шахраїв, не можна повідомляти будь-кому дані своєї платіжної картки (термін дії, CVV-код, коди з sms від банку). Представники банків чи правоохоронці ніколи не запитують таку інформацію.
Раніше у Національному банку порадили, як не стати жертвою шахраїв під час купівлі-продажу товарів в інтернеті.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.