Кредит наличными от Укрсиббанка: процентные ставки, условия
Мы нашли для вас 0 предложений от Укрсиббанка на услугу деньги в кредит наличными. Ознакомьтесь с подробными условиями получения услуг банка.
Часто задаваемые вопросы по продуктам банка
Как взять деньги в кредит наличными в Укрсиббанке?
- Оформить заявку удобным способом:
- онлайн на сайте;
- в любом отделении банка;
- через интернет-банкинг "UKRSIB online";
- через информационную линию банка.
- Получив положительное решение по заявке, посетить отделение банка для заключения кредитного договора.
- После оформления необходимых документов, средства будут перечислены на текущий или карточный счет заемщика, открытый в банке.
Кто может взять кредит?
Гражданин Украины, резидент в возрасте от 21 до 65 лет.
Какие документы нужны?
- Паспорт;
- ИНН (индивидуальный налоговый номер);
- Постоянная регистрация на территории Украины;
- Информация о доходах;
- Стаж на последнем месте работы от 3 месяцев;
- Другие документы по требованию банка.
Как погасить кредит?
- В банкоматах с возможностью приема наличных;
- В отделениях банка;
- Автоматическим списанием с указанного счета;
- С помощью интернет-банкинга "UKRSIB online";
- Безналичным перечислением.
Предупреждение
- Заемщик имеет право на отказ от договора о потребительском кредите в течение 14 календарных дней со дня его заключения и в случае отказа от такого договора уплачивает проценты за период со дня получения средств до дня их возврата по процентной ставке, установленной договором, и совершает другие действия, предусмотренные Законом Украины или договором.
- В случае пользования банковской услугой возможно наступление последствий, предусмотренных соответствующим договором между заемщиком и банком.
- Банку запрещено требовать от заемщика приобретение каких-либо товаров или услуг от банка или родственного или связанного с ним лица как обязательное условие предоставления услуг (кроме предоставления пакета банковских услуг).
- Банк не имеет права вносить изменения в заключенные с клиентами договоры в одностороннем порядке, если иное не установлено договором или законом.
- Клиент имеет право отказаться от получения рекламных материалов средствами дистанционных каналов коммуникации.
Про автора
Подбор кредитных предложений составил автор: Крупник Сергей
Отзывы про продукты и услуги банка Укрсиббанк
При выборе кредита, депозита, банковской карты или другой услуги в банках Украины всегда читайте отзывы реальных клиентов и изучайте опыт взаимодействия с финансовыми учреждениями. Это позволит избежать ошибок при оформлении финансового продукта.
Виникла така ситуація . 27.08.2024р. знімав готівку в Києві , під час видачі готівки пропало світло , гроші списали із карти , готівку банкомат не видав,готівка уже нараховувалася банкоматом , але в останній момен банкомат купюри не видав . Банківська карта укрсіб , банкомат в якому знімав готівку приват банк. Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось , оператор сказала я звернення зафіксувала , ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50-120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати , я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні , на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні . Я після розмови набрав приват , так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив , що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть ,на запитання чому такий термін повернення 50-150 днів , приват відповів що інкасація раз в 14 днів , при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації , на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка. При повторному зверненні в укрсіб , на гарячу лінію а також в чат , чому приват повертає на протязі 14 днів , а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав , внятної відповіді не отримав , все заучені шаблонні відповіді , міжнародний стандарт , такі правила банку . На мою думку це абсурд , коли така ситуація в країні , підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних , і відправляли укр поштою . Таке враження , що їх ніхто не контролює , закони в них свої , на людей плювати хотіли . Також уявити , коли виникають в людей якийсь складні питання , коли при такому невеликому форс мажорі ,так людей не поважають . Дуже шкода що в нашій країні , так все працює ! А таких випадків безліч , і людині може бути край ці кошти потрібні , її кошти , а банки базнаказанно знущаються із людей . Я вважаю це абсурд , не повага ...
Отримував зарплатну картку.. Підключення послуги Страхування майна яка кожного місяця буде знімати кошти з особистого рахунку..Послуга рекомендована але підключається без відома а потім по факту важко відключити...
Ситуація перша
Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів дзвонить якась організація і пропонує якісь послуги. На питання, чому це відбувається, співробітник банка відповів, що вони співпрацюють з іншими компінями в маркетингових цілях. Через декілька років телефонують з банка і наполягають пройти підтвердження особистих данних. У мобільному додатку віникає все та ж анкета, яку неможливо пропустити. В кінці опитування вимагають надати згоду на достовірність і передачу цієї інформації. Без неї користуватись додатком неможливо.
Телефонує якийсь спіробітник банка, який каже що у всіх банках така процедура для актуалізації інформації про вкладника. На цей час я вже відкрив рахунок в двох інших банках (назву не пишу, щоби не було звинувачень в рекламі) - нічого такого немаєж навіть приблизно!
Після закриття рахунка знову телефонує якийсь імбецил з маркетинговим дослідженням.
Якого біса мій телефон, прізвище та інша інформація з анкети предається третій стороні? Це банк чи якась дірка?
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
Ситуація друга.
Під час поповнення карти банкомат зависає, гроші отримав, на рахунок гроші не зарахувались. В цей час були обстріли, були перебої зі зв'язком і транзакція могла якось не пройти, це все зрозумціло. Але! При оформленні заяви на повернення коштів дізнався що розгляд триватиме місяць! Тобто інкасатор з банкомата забирає гроші раз на місяць і працівники ніяк не можуть зробити перевірку баланса раніше? Мої кошти заморожені на місяць не з моєї вини, з вини банка. Гроші повернули через місяць, але ніякої компенсації за неправомірне вилучення коштів не було надано.
Висновок: укрсіб, йди у дупу!
P.S. До обслуговування у трьох відділеннях в різних містах країни та онлайн-підтримки питань немає. Все було добре.
Контакты и реквизиты банка
- Банк
- Укрсиббанк
- Главный офис
- 04070, г.Киев, ул. Андреевская, 2/12
- Лицензия НБУ
- №75 от 05.10.2011
- МФО
- 351005
- ЕГРПОУ
- 09807750
- Телефон горячей линии
- 0 800 505 800
- Официальный сайт
- ukrsibbank.com
Кредиты наличными от других банков
Всегда сравнивайте кредитные предложения от различных банков для выбора наиболее оптимального. Ищите лучшие процентные ставки и условия получения кредита наличными. Мы собрали предложения по наличным кредитам от всех банков Украины.