Ваш запит було передано до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дійсно, в момент Вашого звернення у відділення Банку, один співробітник був зайнятий консультаціє клієнта, а інші проходили донавчання у вигляді вебінару.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Доброго дня.
Ваш запит було передано до підрозділу Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дійсно, в момент Вашого звернення у відділення Банку, один співробітник був зайнятий консультаціє клієнта, а інші проходили донавчання у вигляді вебінару.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
З повагою,
АТ «ТАСКОМБАНК»,
info@tascombank.com.ua