Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.