Банк сприяє шахрайству
У мене не вистачає нормальних слів, щоб описати ситуацію з А-Банк. Ще колись, дуже давно, не менше 5 років тому у А-Банк я оформив кредит на побутову техніку, який успішно сплатив. Але не зважаючи на те, що мої взаємовідносини з банком закінчилися давно, виявилося, що я їх клієнтом залишився, певно, назавжди.
Мій номер телефону було викрадено шахраями. Досить довга історія, але сенс в тому, що після відновлення номера почали надходити смс з кодами підтвердження від різних банків та кредитних установ, після чого я зрозумів, що були спроби взяття кредитів і почав обдзвонювати ці банки. Одним з банків був і А-Банк, якому я телефонував 2 дні поспіль, не з одним оператором спілкувався, просив перевірити, чи нічого не встигли оформити, просив повністю закрити всі мої рахунки в банку. Жоден з співробітників не повідомив мені, що є оформлений кредит. ЖОДЕН. Тільки запевнили, що рахунок закритий, що ніяких кредитів немає. І тут мені надходить повідомлення від А-Банк з графіком кредитного платежу і рекомендованою сумую до погашення.
ЯК?????? Поясніть мені, ЯК так могло відбутися??? До вас 2 дні поспіль телефонує людина, запитує, пояснює ситуацію, що відбулося, просить уточнення чи не встигли шахраї оформити кредит. На що ви відповідаєте, що все гаразд. Просить закрити всі рахунки, картки - на що ви відповідаєте, що все закрито. Звідки після цього береться графік кредитного платежу????
Ви ж розумієте, що з цього слідує? Що ваші співробітники, або приховують інформацію від клієнта, або просто сприяють шахраям.
Іншого в даній ситуації просто не дано.
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
А-Банк 09.08.2023
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки картку одразу було заблоковано співробітником.
Щодо спроби оформити кредит у Банку виникли підозри, що саме клієнт виконує дану операцію тому її було заблоковано до підтвердження клієнтом.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів, оскільки в даному випадку поверненням коштів займається поліція. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом.