За 3 квартали поточного року банки офіційно витратили на рекламу та маркетинг майже 350 млн грн. Це удвічі менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Хто витрачає найбільше
Номінально найбільші витрати на «піар» має ПУМБ Ріната Ахметова, який за 9 місяців офіційно витратив на рекламу та маркетинг майже 50 млн грн. це більш, ніж удвічі менше за минулорічні витрати.
Але реальним лідером за цими витратами є тандем банків Сергія Тігіпка у складі Універсал Банку (monobank) та Таскомбанку. Універсал витратив лише трохи менше за ПУМБ. Але у купі з Таскомом йдеться про 76,5 млн грн. Це – майже дві третини (65%) від аналогічних витрат за минулий рік.
Зазначимо, що на базі банків Тігіпка працює відразу 3 онлайн-банки: mono, izi та sportbank.
Топ-10 банків за витратами на рекламу та маркетинг у січні-вересні 2022 р., млн. грн
- ПУМБ – 49,6
- Універсал Банк – 47,2
- Альфа-Банк – 45,7
- Райффайзен Банк – 34,2
- Таскомбанк – 29,3
- Приватбанк – 17,7
- Ощадбанк – 16,0
- Ідея Банк – 13,5
- Укргазбанк – 13,2
- Банк Восток – 8,5
За даними НБУ
Традиційно у лідерах за витратами на «піар» Альфа-Банк, який займає 3 місце.
Слідом за ним йде Райффайзен Банк.
Варто зазначити, що у десятці лідерів присутнє також тріо держбанків, за виключенням Укрексімбанку.
Замикає десятку за витратами на рекламу Банк Восток, на базі якого працює онлайн-банк «Власний Рахунок».
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.