Новий сервіс відрізняється тим, що клієнтам банку вже непотрібно телефонувати на пряму лінію, очікуючи з’єднання з оператором, яке не завжди відбується швидко та втрачати догоцінний час на блокування картки.
За його словами, це можуть бути швидкі блокуючі дії. У разі небезпеки клієнт фінансової установи може у терміновому порядку зайти в меню «Комунікації», яке знаходиться у правому верхньому куту на головному екрані мобільного додатку та знайти розділ «Повідомити про шахрайство» та швидко відповісти на дуже прості запитання.
Це допоможе у випадку, коли шахраї незаконно списали гроші з картки чи клієнт якимось чином не навмисно передав її персональні дані.
Додамо, що особливість нашої країни полягає у тому, що попри високий рівень кіберзахисту банків, основними типами шахрайства в Україні є «психологічні» - соціальна інженерія та фішинг.
Як повідомив banki.ua прессекретар ПриватБанку Олег Серга, за період з січня по вересень 2023 року спостерігається 20%-ве зростання випадків соціальної інженерії та фішингу від зловмисників порівняно з аналогічним періодом 2022 року.
«Цьому сприяють довірливість населення, що опинилися у складних життєвих умовах, і злочинці з легкістю до цього адаптуються, змінюючи свої шахрайські схеми під умови сьогодення. Якщо у 2022 році основними методами шахрайства були фішингові посилання на торгових майданчиках, злам акаунтів у соцмережах та виманювання даних клієнта телефонному режимі, то у 2023 році шахрайство через торгівельні майданчики зменшилось, але натомість зросло шахрайство з розповсюдженням фішингових посилань нібито для реєстрації виплати допомоги від держави або міжнародних організацій, що розсилаються в соцмережах та різноманітних месенджерах»,- каже він.
Фішингові сайти дуже схожі на відомі платіжні сервіси, урядові портали, Дію, Є-Допомогу, сайти міжнародних організацій тому громадяни легко вірять, що дійсно отримають допомогу. Схеми зі зламом акаунтів у соцмережах та виманювання даних телефоном («вам дзвонить служба безпеки банку», НБУ, тощо) залишились на тому ж рівні. Найбільша кількість випадків шахрайських платежів (60%) - операції до 2000 грн.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.