Упродовж останніх тижнів чимало користувачів отримували повідомлення нібито від "Укрпошти" про те, що посилка прямує за помилковою адресою.
Потенційним жертвам шахраї пропонували перейти за певним посиланням, аби переадресувати відправлення, та сплатити онлайн 18 грн або іншу суму.
Як тільки користувач поштових послуг вводив на шахрайському сайті дані своєї картки, щоб сплатити вказану суму "за переадресацію відправлення", така конфіденційна фінансова інформація ставала відома зловмисникам.
В "Укрпошті" підкреслюють, що переадресацію посилки може ініціювати виключно отримувач чи відправник, але ніколи – сама поштова компанія.
Ні в якому разі не можна переходити за шахрайським посиланням, а подібні повідомлення необхідно ігнорувати.
У разі виникнення сумнівів краще звернутися до контакт-центру "Укрпошти" за телефоном 0 800 300 545.
"Ми вже заблокували близько 10 фішингових (шахрайських) сайтів. І не зупиняємося. Триматимемо руку на пульсі та у разі нових пасток відразу будемо повідомляти", – зазначили в "Укрпошті".
Як повідомлялося, 1 червня стало відомо, що кіберполіція викрила транснаціональний шахрайський call-центр, працівники та організатори якого привласнили понад 5 млн грн з платіжних карток громадян.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.