Банк надає кредит з терміном погашення 62 дні, але розрахункову дата є 30 число, тобто навіть, якщо в місяці є 31 день, то все одно банк вимагає повернення, коштів до 30 числа, тобто банк вводить людей в оману, заміть 62 днів надає кредити максимум на 61 день! Мною було повніють сплачено за кредити 31 числа, але ці шахраї нарахували додаткові відсотки за начебто прострочення, але по факту банк оманим шляхом зазаначеє одне, а по факту робить інше!!! В мене в жодному банку ніколи не було прострочек, бо кожен банк має читав терміни виконання і зазанчає про це відразу, а цей недобанк належить шахраю і відповідно банк шахраїв!
Отзывы про Кредитные карты от ПУМБ

- Написать отзыв
- Отзывов: 140
- Рейтинг: 1.3 из 5
- Оценок: 141
Банк Первый Украинский Международный Банк - отзывы клиентов 2025

Охреневший банк Pumb.
Звонки от коллекторов. 3 недели звонят автоответчик и люди, требуют оплатить долг, которого нет. Карту Пумб банка не использую давно, открытых кредитов нет.
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
+380 (67) 146 72 06
+380 (67) 146 73 04
+380 (63) 211 76 73
+380 (67) 146 72 37
+380 (73) 356 72 46
+380 (63) 213 92 57
+380 (63) 194 90 62
+380 (67) 146 72 05
+380 (63) 201 75 29
+380 (63) 193 45 64
+380 (63) 176 12 63
+380 (63) 183 65 02
+380 (63) 867 23 56
+380 (63) 192 85 22
+380 (63) 174 62 94
+380 (67) 146 72 65
+380 (63) 198 49 87
+380 (63) 175 72 18

Я клієнт цього ненажерливого банку.
Замість того щоб виконати рефінансування (реструктуризацію) моєї заборгованості, вони щотижня телефонують і погрожують судом та службою безпеки банку, яка вже начеб-то розпочала справу по збору документів. Хоча мінімальні платежі стабільно вносяться щомісяця. Так, у мене є заборгованість, яка виникла під час фінансових складнощів... але кого це цікавить. Їм не потрібно щоб клієнт повернув всі кошти і забув про банк - їм потрібно щоб клієнт завжди був винен і постійно платив, платив, платив...
І будьте готові до того що якщо ви домовились на оплату певної суми у певний день і ви її оплатили - то наступного дня вам зателефонує банк і буде вимагати ще і ще і ще і ще...... Вас будуть довбати кожного тижня, замість того щоб реструктуризувати ваш борг і отримувати щомісяця кошти які ви посильно могли б платити.
Даний банк - це найгірший банк до якого я звертався! Нікому не раджу з ним зв'язуватись.

Це жах! Була клієнтом десь 3 роки, поповнювала мобільний, інтернет, купувала речі в інтернеті та переводила кошти з карти на карту, знайомим родичам та собі на карти інших банків, все було ок. Заходжу в свій особистий кабінет в квітні цього року, хочу перевести кошти,і що я бачу, пише недостатньо коштів на рахунку, хоча кошти є і не мала сумма, телефоную на гарячу лінію, кажуть зачекати уточнюють потім кажуть рахунок заблокований фін моніторингом банку, я кажу що мені тепер робити, кажуть пишіть на пошту ПУМБ , пишу туди, кажуть щоб надала джерело походження коштів, одразу надаю, кажуть чекати, чекаю тиждень, тиша, пишу що терміново потрібні кошти на лікування, кажуть недостатньо документів, пишу що ще вам потрібно, які саме документи надати, ніякої конкретики, йду до відділення питаю там, кажуть можете надати довідку про доходи свої родичів, я вибачаюсь а до чого тут мої родичі до мене, відмовляюся, кажу що робити віддайте гроші терміново, кажуть тоді якщо немає документів чекайте на розірвання ділових стосунків з банком, кажу давайте зараз я напишу заяву що не хочу в такому банку обслуговуватись, кажуть а ви не можете самі закрити рахунок, вам потрібно чекати щоб фін моніторинг вам закрив рахунок. Телефоную на гарячу лінію, кажуть йдіть до відділення ми не займаємося закриттям рахунків, йду до іншого відділення, кажуть фін моніторинг ще їм не відповів, я кажу так а що чекати, до чого цей цирк, я клієнт прийшла і хочу закрити свій рахунок так як ви мені як надавач послуг не задовольняє те , кажуть ні в даній ситуації треба чекати на відповіді фін моніторингу, кажу ок, скільки треба чекати, ми не знаємо відповідь, кажу чого так довго, кажуть в них завантаженність велика, а мене хіба це повинно хвилювати? Як велика завантаженність то наймайте нових працівників. Кажу що мені робити, що можете порадити, відповідь чекайте, я кажу що чекати кого? Ми нічого зробити не можемо ваше питання на розгляді чекати 30 днів а може в більше, я кажу ви розумієте що мені терміново потрібні кошти на лікування, кажуть співчуваємо але нічого зробити не зможемо, чекайте. Пишу кожен день на пошту кажуть чекайте, телефоную кожен день на гарячу лінію кажуть чекайте, приходу в відділення кажуть чекайте, чекайте поки банк прокурте ваші кошти як йому потрібно без вашої згоди, то платіть мені відсоток за користування моїми коштами! Вже місяць я чекаю, зайшла в свій особистий кабінет бачу 99999 якусь дивну суму на балансі, пишу на пошту нуль емоцій, пишу в чат бот там наче з дуба впали, знов пішла в відділення кажуть так добре давайте зараз закриємо рахунок і віддамо вам кошти, пів години сиділи, і тут мені відповідь треба чекати відповіді від фін моніторингу щоб можна було забрати кошти! Питаю скільки ще чекати, відповідь ще місяць, я кажу то я вже місяць чекаю, відповідь ну це фін моніторингу це завжди довго. Тобто якщо ви будете помирати і захочете забрати свої кошти, банк просто наплює на вас і буде крутити вашими коштами стільки скільки йому потрібно! Тому моя порада, обходити цей банк стороною, і всі кошти які зберігаєте негайно забрати, бо наморочать вам голову так що ви після цього банку не захоче ні в якому банку тримати кошти! Я так розумію банк Пумб банкрот і таким чином підтримує себе на плаву. Дуже багато подібних відгуків можна побачити про банк ПУМБ, люди по пів року, рік не можуть кошти забрати! А це незаконно, тому-що згідно НБУ заблоковані кошти можуть бути не більше 7 днів.

Совершенно не лояльное отношение к клиенту.

Такого хамства я ще не бачила . Зателефонувала жінка і почала погрожувати , що якщо не внесу відсотки з взятого мною кредиту , то в мене буде зіпсована кредитна історія та ніякий банк в Україні мені ніколи не надасть змогу взяти кредит . Я відповіла , що наразі я не маю змоги погасити ці відсотки за 3 дні , але зможу через 1,5 тижні після отримання заробітної плати . ЦЯ МЕРЗОТА почала погрожувати і тикати мені «я під свою відповідальність взагалі-то даю тобі тільки три дні , деякі люди знаходять і по 10 тисяч , займають і так далі , нічого якось перебʼєтесь на водичці» . Після погашення видалю і поріжу всі картки і в жодному разі не потрібно співпрацювати з цим банком . А цій гниді бажаю весь рік прожити на водичці і у повній скруті .

Хамы ,наглые,ведут себя хуже,чем орки.никогда не берите у этого банка ничего!

Дуже соромно не надавати повну інформацію про користування карткою...
Наша дитина 8 місяців на війні,а ці крадії курей(пумб) знімають з нас 400 гривень...
Жах...шоб їм ті грощі повернулись повною мірою моїх сліз...

Не связывайтесь, с этими чмошниками!

Не задоволена банком. Не списують як треба відсоток по кредиту, хоча та сума є. Два місяці працівники дзвонять і кажуть аби сплатити заборгованість. Я відповідаю, що заборгованості немає бути, так як ті кошти є на картці. На що вони відповідають, щоб я врегулювала це питання і поклала кошти ще.
Хочу скоріше погасити цей кредит та не мати справу з цим банком. Витрачених нервів та часу цей банк не вартує.

28 числа снимал наличку, все вроде норм, в следующем месяце сняли повторно и в кредитние средства, горячая линия ужас, несет такое , мурижит денег, забирать деньги и вешать на пенсионера 66лет и инвалида, просто блеск

Я клієнт банку пумб багато років,була дуже задоволена роботою банку,до сьогоднішнього дня..сказати шо я в щоці,це не сказати нічого.Відкрила кредитну карту банку з лімітом для покупки побутової техніки. Розрахувалася 19 числа і мала пільговий період до 30 числа наступного місяця.До цього числа поклала половину заборгованості і звичайно ж думала,що мені нарується відсоток на ту частину коштів які я не поклала в пільговий період.Але..банк нарахував відсотки на всю транзакцію яку я зробила,хоча частина коштів була повернута в пільговий період який мені давав банк .Як мені пояснили то навіть аби я недоклала 1 копійку то все одно так було б.Чому нараховуюєть відсоток на суму яку я вже повернула не зрозуміло. Сказали,що такі правила у них.Але такого немає ніде !!! Що трапилось з цим банком сказати не можу,але не рекомендую відкривати карту ВсеМожу,бо чомусь вони змінюють умови і нараховують відсотки на повернені кошти в пільговий період

Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника, що є в відкритих джерелах.
Не пишіть відписки, що не стосуються основного питання- яка мета і законна підстава вимагати надання персональних данних третіх осіб без їх відома?

Такого обману я ще не бачив. З мене натиху зняли відсотки у розмірі 1000 грн. у останній день місяця. Ні СМС, ні позначень у онлайн додатку не залишилось. Лише при формуванні виписки. Я так розумію, сподівались, що я не помічу списання грошей.
Картка формально в льготному періоді. Тобто замість миттєвого списання комісій, як це роблять в інших банках, цей банк списує раз на місяць, тайно, вночі, без зайвих СМС та сповіщень. Щоб не турбувати клієнта, не хвілювати його. І це нововведення під час ВІЙНИ!
Звісно, ніяких більше послуг з цим банком. Закриваю картку і ноги моєї не буде в цьому крисятнику!

Банк связан с криминалом. Даже уличный воришка имеет слитую банком информацию о клиенте и его движения денежных средств на счету банка. Кредит будете платить вечно,а за свой депозит можете забыть.

В условиях военного положения обманывают пользователей и наживаются на этом. Присылают сообщения про якобы "кредитные каникулы". При этом после внесения части использованных средств по кредитной карте в личном кабинете в строке "Задолженность до конца льготного периода" пишут 0,0, обманывая таким образом человека, а затем начисляют проценты на всю сумму за март, а потом и апрель, и рассказывают, что карта оказывается уже не в льготном периоде, хотя это никак не отображается в личном кабинете.
Налицо преднамеренное введение в заблуждение (обман) с целью наживы.
И плевать им на войну и финансовые трудности у людей.

Имею кредитные карты нескольких банков. Война внесла коррективы. По карте ПУМБ взята рассрочка, платежи ежемесячные. Другого долга нет. В данный момент практически без работы и средств, как многие в нашей стране. Поверила «кредитным каникулам», теперь у меня идет начисление % на всю сумму долга (!) , а не на ежемесячный платёж и главное « услугу нельзя отключить» Хочется спросить -ПУМБ вы реально решили так поднять свой уровень ? Уровень чего? Подлости? Или уровень банка с репутацией мародёра? Нельзя отключить?) а что мешает? Мешает чувство того, что обманули и ничего не позволим исправить? Вопрос риторический, ответ не нужен. Банк вызывает рвотный рефлекс. Уже очень хорошо понимаю, в каких банках я продолжу обслуживаться после войны. ПУМБа среди них не будет 100%

Ужасный банк. Аферная компания, которая грабит людей. Во время войны списали деньги с карточки, вплоть сделали счёт в минус и продолжают увеличивать минусовую цифру.
Это при военном положении и законе о кредитных каникулах.
После войны будем делать агитацию против банка и уговаривать людей разорвать свои отношения с этим криминальным банком.

Ужас сервис,ПУМБ случайно не российский банк? Закрыли карты, а как же дальше? Не страшно вам,военное время все таки?

Хотел сделать карту "Все можу" но так и не сделал,операторы рассказывают что нужен только паспорт и код,а когда приехал оформить карту,так чуть ли не размер обуви нужен был.В итоге взял в другом банке без проблем.

Больше 5 лет назад я открыла кредитную карту в Банке «Пумб», на протяжении всего времени кредитной картой не пользовалась.
20 ноября 2021 г. на телефон пришло сообщение от Пумб-онлайн об отмене операции в связи с неверно внесенным CVV2 кодом, сразу же я попыталась зайти в приложение Пумб-онлан, но все попытки были без результата отклонены, после сброса пароля я все же зашла в приложение и увидела что с моего кредитного счета снято общей суммой 7777 грн, было произведено 5 транзакций в период с 16 ноября по 20 ноября, все транзакции проходили в ночное время с 02 ночи до 05 утра. Не одного смс сообщения либо других уведомлений мне на телефон не поступало. В этот же день я заблокировала карту.
22 ноября я обратилась в отделение Пумб и написала заявление о мошеннических действиях, но на мое заявление Банк ответил «Повернення коштів, неможливе, так як згідно з правилами МПС та п. 3.16 розділу ІІ ДКБО операції, підтвердженні із застосуванням технології 3-D Secure не підлягає оскарженню "
23 ноября я написала заявление в полицию, на что получила устный ответ что дело не подлежит расследованию, так как это были кредитные средства.
Обращаю особое внимание банка на то что не одного смс сообщения на мой номер о списании денежных средств не приходило. Почему я как клиент вашего банка не защищена от действия мошенников и почему я обязана платить долг за то что безопасность банка работает в нулевом режиме.

Никому не рекомендую этот банк, ваши денежные средства с кредитного счёта не защищены, на старой карточке лежала 2 500 гривен из кредитной линии. Банк попросту украл эти деньги , на обращение в службу безопасности банка вам просто смеются в лицо, на обращение к менеджеру банка принимают заявление и продолжают списывать деньги с заблокированной карты(!) И ещё , на эти украденные деньги вам насчитывают проценты. Бандиты, Банк - мошенник. Никогда не пользуйтесь пумб.

Взял кредит с карточки 20000грн. Ежемесячный платёж 1600грн из которых 950 комиссия а 650 погашение основного кредита, ЭтО вообще!!!

Моя взаємодія з банком почалася ще в середині 2018-го, коли у найвідповідальніший момент смартфон пообіцяв довго жити й довелося купувати новий. У "Фокстроті" запропонували розстрочку від ПУМБ. На ті часи була ще студенкою, куценька стипендія була єдиним офіційним доходом, тому погодилася, не особливо вдумуючись. Платила 12 місяців, незначні відсотки все ж набігли, та загалом йшлося про копійки. Про всяк випадок кидала платіж завжди десь за тиждень до дедлайну + із незначно переплатою (50-150 грн), так порадила співробітниця магазину, у якої я оформлювала кредит.
Разом із розстрочкою видали кредитку "ВсеМожу". Мені у ній сподобалося все й за це банку можу багато чого пробачити: до 62 днів пільговий період, зняття кредитних коштів без комісії та ін. Підкреслю, з пільгового періоду я НІКОЛИ не виходила, завжди поповнювала до 29-го числа наступного місяця (дедлайн 30-е), тому щодо того, як банк працює з просрочками, поняття не маю й не хочу мати. Судячи з відгуків, у стилі 90-х.
Єдиним суттєвим мінусом кредитки є збільшення ліміту в односторонньому напрямку без попереджень. Просто заходиш в пумб онлайн, а сума ліміту рівно вдвічі вища, ніж учора! Самостійно керувати лімітом, як у Приват24, неможливо ні в бік збільшення, ні зменшення! Хіба у відділенні з паспортом та ІПН Вам можуть допогти, але неохоче. Влаштувала якось скандал: або мені повертають старий кредитний ліміт, або я припиняю обслуговуватись у банку. Допомогло.
З проколів ПУМБа ще слід вказати на додаток, який дуже любить глючити якраз, коли треба здійснити терміновий платіж, а ще термінали у відділеннях, які ну дуууже часто полюбляють то забраковувати половину купюр, то зажовувати їх, а кошти повертають по 2 тижні.
Коли відносно недавно оформила в ПУМБі кредит готівкою й почитала відгуки, дві доби майже не спала. Але нічого пекельного не сталось. Платила все завчасно, закрила достроково за 4 місяці замість 24. Головне, переконатися, що все закрито й отримати довідку, що банк не має претензій до позичальника. Повна вартість продукту, до речі, вражала жадібністю, але ж ніхто не змішує вас 2 роки платити по невигідному ануїтетному кредиту! У мене за 4 місяці набігло менше 1500. Напрягло тільки те, що при оформленні (швидкому й ненапряжному, якщо офіційно працюєте) миттєво взяли стаціонарний робочий телефон, на щастя, ніяких дзвінків не було (номер виходив безпосередньо на начальство, я до цього не була готова).
Як підсумок: якщо брати в ПУМБі позики з розумінням, що їх все одно треба буде повертати, читайте договір і буде вам щастя. Але, як і з більшістю українських банків, їм треба не сліпо довіряти, а перевіряти кожен крок. Депозит краще мати деінде. Великий кредитний ліміт теж. Ставлю 4* радше авансом за вигідну кредитку й естетичність карток і додатку.

Старанная политика у банка,названивать и предлагать деньги,точнее кредитную карту,уверять что вам нужно только прийти в банк с документами и карта у вас на руках,в итоге что?пришла,куча вопросов,взяли номера всех кого можно и нельзя,а потом такие,ой,а вам отказано.Что?Зачем?Почему?я сама лично не напрашивалась и не просила.Не теряйте время с этим банком.
