"В Україні продовжуються екстрені відключення електрики. Це може застати зненацька, у тому числі коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом", – йдеться у повідомленні.
Як діяти у випадках з платіжними терміналами
Якщо фізична особа здійснює операцію в платіжному терміналі (наприклад, внесення готівки на картковий рахунок) і в цей момент зникає світло, необхідно діяти наступним чином:
- негайно зателефонувати на гарячу лінію банку та подати заявку на повернення коштів;
- необхідно вказати номер терміналу, його адресу, вже внесену суму і приблизний час проведення операції;
- коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на картку.
Тому завжди важливо мати з собою номер телефону гарячої лінії банку, карткою якого ви користуєтесь.
Як діяти у випадках з банкоматами
Якщо фізична особа знімала кошти в банкоматі і в цей момент зникло світло, також необхідно зателефонувати на гарячу лінію банку та повідомити про цей випадок.
Також необхідно вказати номер банкомату, його адресу та час проведення операції.
Банк з’ясує всі обставини випадку та поверне кошти.
Що ще важливо
У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій нагадали, що отримати готівку з платіжних карток українці можуть не лише в банках та банкоматах, а й на касах торгових мереж (супермаркетів, аптек та АЗС).
Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з картки потрібну суму готівки. У таких випадках отримати можна від 500 грн до 6 тис. грн.
Крім того, готівку можна зняти з картки у будь-якому відділенні Укрпошти та "Нової Пошти".
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.