Відгуки про банк "А-Банк" Послуга: Дебетові картки
Банк, которому законы страны, где он работает неписаны
А -банк единственный банк в стране, который забрал у государства функции полиции и судьи. П.3.3.20 не содержит ни одного критерия признания операции мошеннической или запрещённой. Также нету описания самой процедуры использования данного пункта. Ко всему банк ужесточил в данном пункте требования НБУ, что уже является нарушением. Т.е. банк по своему усмотрению может трактовать операции клиентов. Также работники банка систематически получают личную информацию о не клиентах банка и начинают звонить, предлагать услуги. Откуда в банке данные не клиентов банка???? Представители банка также скрывают, куда тратят полученные 30 процентов от использования данного пункта. В связи с этим возникает ряд вопросов - банк точно украинский?? Банк вообще знает , что в стране введено военное положение??? Законы Украины и требования НБУ для банка что-то значат??? Пока не будет проведена гармонизация документов с требованиями законов и нормативными документами НБУ пользоваться банком не рекомендую
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
Олег 07.11.2023
Представитель банка похоже просто не умеет читать, ответ ни про что и не по смыслу. Удивительно как этот банк ещё не закрыли, поводов - та любой отзыв с сайта!!! Кошмар
А-Банк 07.11.2023
Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чинне законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку та подальшим стягненням комісії.