коротко про ощад
картка застрягла в банкоматі. Подзвонили на лінію ощадбанку, запитали як вирішити проблему. У результаті нам сказали їхати до найближчого відділення й там розблоковувати картку, бо вони її одразу заблокували, НАВІТЬ НЕ ЗАПИТАВШИ У НАС ЗГОДИ. А потім доказували, що питали, хоча якщо перевірити дзвінок, якщо він у них записувався, цього моменту не знайдуть. Менше з тим. Дорога до найближчого відділення вартує немалі гроші, і ще й у відділенню нам доведеться заплатити за їх "послуги". Коли ми їм пояснили, що з цим проблема і запитали, в чому взагалі справа, як це все взагалі сталося? То вони сказали, що то у них проблеми. Так от, чому через їх проблеми, ми повинні тратити власні кошти і час? + коли передзвонили пізніше, вони заблокували номер, ха ха.
Ощад, вам норм?
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.