ПриватБанк кідає біженців з України!!!
Тікали з сімєю з Чернігова в жахліву війну у іншу країну, усі кошти були на карті ПриватБанку, за кородоном де нам домоголи з у сім отримали нову сім карту з новим номером телефону, старий номер десь загубився.Я звернулась до онлайн чату (так як знаходжусь за кордоном) до консультанта щоб змініті старий номер на новий і коростуватися додатком і коштами. Заповнила якусь форму на зміну номеру, але консультан написав, що я десь помилилася при заповнюванні і мені потрібно підійти до відделення банку у Київі. Я декілька разів написала що Я ЗА КОРОДОНОМ і не маю можливості прийти і не знаєм коли ми повернемся, що то є наші останні кошті нашої родини на карті! Я написала консультанту усю інформацію що була у моєму паспорті зробила фото з паспортом у руках! Але мені прйшло повідомлення, що Форма -застаріла вже, прошу прийти до відділення у Київі. Моя карта на разі заблокована, додаток не працює — моя родина без коштив у іншій країні! Це жахіття своі ж банки -нищять Украінців!! Що я поганого кому зробила -що у війну не можу користуватися заробленими коштами ?! Коли інші країни допомогають Українським біженцям, грошима, продкутами — ці гади, блокують те що є у Украінців останнє, без ніякої причини — тому що людина хотіла змінити свій номер у додатку..
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
Клиент 17.05.2022
Сама же, растяпа, сим карту с финансовым номером потеряла , вдобавок еще и неправильно верификацию прошла , а теперь возмущается законным требованиям банка
Катерина 14.05.2022
Але ви ж самі пишіть , що" старий фінансовий номер загубився", тобто це ви його самі втратили, та ще й в процесі верифікації Ви помилилися .
Банк просто ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ заблокувати вашу кредитну карту і розблокувати вам її тільки при особистому візиті в банк. Тут дії банку абсолютно законні.
Ви самі в ситуації, що трапилася винні. Але нічого страшного-наступного разу будете акуратніше.
Які дивні люди . Самі ж нехлюї неуважні, а потім у них винні хто завгодно, але не вони
Гість 15.05.2022
Ваш консультант дуже хамив навіть не відповідав на мої питання не те щоб допомоги змінити номер , я ВПЕВНЕНА що ввела всі данні у формі вірно , але тому що консультант буд хамом і агресивно настроєним до мене він заблокував мою карту і гроші . Тут не має вини клієнта , будь яка людина може загубила сімку чи захотіти змінити номер , але БАНК має завжди іти на зустріч клієнту , який довірим йому сої кошти .. що ви знали деякі банки зовсім не підвязують номер до карток і прекрасно працюють і з карток клієнтів не крадуться кошти .. як у Ваших клієнтів постійно коадуть кошти .. може то ви їх і крадете ?!Як що я не можу спокійно змінити свій номер коли я виїжджаю за кордон у банку , навіщо взагалі мені такий банк ?! З хамовити консультантами якому заблокувати карту то є велика радість -бо знають що кинули людину на гроші і причинила неприємнощі ! Я буду правцювати тількі з нормальними банками де нормальні люди і консультанти , з банками які перед ти як щось блокувати розбираються ! Ще більшість консультантів Приват банку розмовляє Россіскою мовою -і це є Державний банк , хамлять , сочіняють історій на ходу , перекручують , брешуть .. Я переживаю що поки я доїду до відділення щоб розблокувати свою карту і зняти кошти їх вже там не буде , довіри до Вам -нуль