Обслуговування жахливе.
Доброго дня!
Мені прийшла смс, що в мене заборгованість по зарплатній катрочці ( до речі якою я не користуюсь 1,5 року) тому я вирішила 16 червня зайти і вирішити питання. Співробітник Банку на ресепшин Виноградська Наталья сказала, що мені треба на моніторі ( електронна запись) вибрати питання. На жаль, я не змогла найти і звернулась до неї. На що Виноградська Н. на повишеному тоні говорить, я ж вам сказала, виберіть питання. Вибачте, але це що входить і її обов’язки так розмовляти? І я зробила зауваження, щоб на повишеному тоні зі мною не розмовляла. Але воно не змогла заспокоїтись і вирішила викликати охорону Банка, тільки для мене не зрозуміло з яких причин. Я що зробила якийсь злочин??Приіхала охорона, але Виноградська Н. звичайно зразу вирішила себе оправдати, сказала що кліент ( це я) вже начебто заспокоїлась. Охоронці, нічого не сказали тільки подивились і напевно були в шоці. Але на такі безглузді виклики, треба оформляти протоколи, і особа яка викликала несла за це відповідальність.
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.