Обслуговування жахливе.
Доброго дня!
Мені прийшла смс, що в мене заборгованість по зарплатній катрочці ( до речі якою я не користуюсь 1,5 року) тому я вирішила 16 червня зайти і вирішити питання. Співробітник Банку на ресепшин Виноградська Наталья сказала, що мені треба на моніторі ( електронна запись) вибрати питання. На жаль, я не змогла найти і звернулась до неї. На що Виноградська Н. на повишеному тоні говорить, я ж вам сказала, виберіть питання. Вибачте, але це що входить і її обов’язки так розмовляти? І я зробила зауваження, щоб на повишеному тоні зі мною не розмовляла. Але воно не змогла заспокоїтись і вирішила викликати охорону Банка, тільки для мене не зрозуміло з яких причин. Я що зробила якийсь злочин??Приіхала охорона, але Виноградська Н. звичайно зразу вирішила себе оправдати, сказала що кліент ( це я) вже начебто заспокоїлась. Охоронці, нічого не сказали тільки подивились і напевно були в шоці. Але на такі безглузді виклики, треба оформляти протоколи, і особа яка викликала несла за це відповідальність.
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.