жах!!! не клієнторієнтований персонал!!!
Сьогодні зранку намагалася встановити ОТП-смарт. Здавалось-би- без проблем, закачав додаток, придумав пароль-логін і все, як внормальних банках, користуйся на здоров'я. Але не в ОТП.
Додзвонилася до Лесі, сказала Лесі що мені треба, вона переключила на дуже сонного і не поспішаючого допомогти клієнту свого банку Євгена. Явно не задоволений Євген для того щоб дати мені той злощасний логін і пароль від додатку перепитав в мене всееее що треба і не треба, я йому все розповіла- і тут він каже, я сумніваюсь шо ви власник карти!!!! Перепрошую!!! Ви здуріли? Я назвала всю інформацію про себе, номер карти, кодове слово пароль, витратні операції і цей Євген мені каже вам треба в банк іти з паспортом. Я живу за містом, мені зручно встановити все самостійно, ніж їхати 2 години до Києва, для того, щоб ви дали мені папірець із 5 ма цифрами.
Шановні співробітники банку, прошу взяти до уваги мій відгук, і спростити процедуру встановлення додатку. А ще, ваші оператори, зокрема Євген, якому було наплювати поскаржусь я чи ні, не клієнторієнований, не намагається допомогти клієнту. Такі оператори не повинні спілкуватися з людьми.
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.