жах!!! не клієнторієнтований персонал!!!
Сьогодні зранку намагалася встановити ОТП-смарт. Здавалось-би- без проблем, закачав додаток, придумав пароль-логін і все, як внормальних банках, користуйся на здоров'я. Але не в ОТП.
Додзвонилася до Лесі, сказала Лесі що мені треба, вона переключила на дуже сонного і не поспішаючого допомогти клієнту свого банку Євгена. Явно не задоволений Євген для того щоб дати мені той злощасний логін і пароль від додатку перепитав в мене всееее що треба і не треба, я йому все розповіла- і тут він каже, я сумніваюсь шо ви власник карти!!!! Перепрошую!!! Ви здуріли? Я назвала всю інформацію про себе, номер карти, кодове слово пароль, витратні операції і цей Євген мені каже вам треба в банк іти з паспортом. Я живу за містом, мені зручно встановити все самостійно, ніж їхати 2 години до Києва, для того, щоб ви дали мені папірець із 5 ма цифрами.
Шановні співробітники банку, прошу взяти до уваги мій відгук, і спростити процедуру встановлення додатку. А ще, ваші оператори, зокрема Євген, якому було наплювати поскаржусь я чи ні, не клієнторієнований, не намагається допомогти клієнту. Такі оператори не повинні спілкуватися з людьми.
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.