Шахраї
Після 29-го квітня, коли був сбій в ПриватБанку, дозвонилася щоб дізнатися чи точно не списалися кошти, тому що не зрозуміло було мені відповіли що ніякої транзакції не було, кошти не списалися. Потім на наступний день в мене з'являється мінусовий баланс! Дозвонитися нереально! В онлайн-чаті робот замість оператора який ні на що не може відповісти. Коли дозвонилася як наче ні в чому не було оператор каже що вони знають про проблему, це проблема на їх стороні і вони її вирішують. На моє питання чому клієнтам не сказали що така проблема є і що гроші зникли - відповіді не має! Далі. Кажуть що проблему мають вирішити через декілька годин, потім ще через пару, а потім через 2.5 дні кажуть що це може зайняти до 11 днів!!!! Знову ж таки офіційно Банк не каже про проблему, а на моє питання в котрий раз чому банк дозволяє собі не казати про це: Це не запланована робота тому не попереджується. СЕРЙОЗНО????! Тобто у клієнтів зникли кошти, ви знаєте про цю проблему і вона не у 1-5 людей ви вирішуєте що не треба нічого казати??! ДНО А НЕ БАНК. Як надзвонювати за кредити то є і час і чомусь банк вирішує що мені треба знати про нові кредити, а коли проблеми та ще й такі то нащо?)))
Залишити коментар до відгуку
Відгуки про банківські продукти
Ви можете прочитати всі відгуки про банки, або відгуки щодо конкретного продукту за посиланнями нижче. Відгуки допоможуть вам визначитись із вибором банку. Ознайомитись з усіма фінансовими установами та їх послугами ви можете на сторінці всіх банків України.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.