Шахраї
Після 29-го квітня, коли був сбій в ПриватБанку, дозвонилася щоб дізнатися чи точно не списалися кошти, тому що не зрозуміло було мені відповіли що ніякої транзакції не було, кошти не списалися. Потім на наступний день в мене з'являється мінусовий баланс! Дозвонитися нереально! В онлайн-чаті робот замість оператора який ні на що не може відповісти. Коли дозвонилася як наче ні в чому не було оператор каже що вони знають про проблему, це проблема на їх стороні і вони її вирішують. На моє питання чому клієнтам не сказали що така проблема є і що гроші зникли - відповіді не має! Далі. Кажуть що проблему мають вирішити через декілька годин, потім ще через пару, а потім через 2.5 дні кажуть що це може зайняти до 11 днів!!!! Знову ж таки офіційно Банк не каже про проблему, а на моє питання в котрий раз чому банк дозволяє собі не казати про це: Це не запланована робота тому не попереджується. СЕРЙОЗНО????! Тобто у клієнтів зникли кошти, ви знаєте про цю проблему і вона не у 1-5 людей ви вирішуєте що не треба нічого казати??! ДНО А НЕ БАНК. Як надзвонювати за кредити то є і час і чомусь банк вирішує що мені треба знати про нові кредити, а коли проблеми та ще й такі то нащо?)))
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.