Автоматичне блокування карти при переказі особистих коштів
Добрий день усім читачам. Хочу залишити відгук про ситуацію, яка обурила мене, як клієнта, своєю абсурдністю. Отож моя мама, яка є також клієнтом А Банку, переказувала мені 3000 грн. І при здійсненні переказу їй автоматично і просто відразу заблокували карту. Одразу написали в чат, щоб запитати в чому причина. Мамі зателефонували і просто почали допит, а чи ви узгоджували з донькою, що будете переказувати кошти, а чи усно, чи письмово, а коли і ряд інших просто смішних і тупих до абсурдності питань Мама запитала, чи ви при кожній операції переказу коштів відразу усім блокуєте картки? Відповіли - це в інтересах безпеки. Так, я розумію, коли банк убезпечує кошти своїх клієнтів - це круто, але ж навіщо одразу блокувати, якщо можна просто надіслати смс, або щоб підтвердити в додатку, або здійснити контрольний дзвінок вкінці-кінців!!!! А раптом ці гроші терміново потрібні, щоб оплатити, до прикладу, послуги лікаря чи ще якась ситуація? Але саме цікаве те, щоб розблокувати картку, потрібно це зробити у вайбері відеодзвінком. Тож набрали вайбер - відеодзвінок і знову влаштували той самий допит! Більш того, запитали .... марку телефона дочки, з якого був здійснений вхід в акаунт! Невже вони гадають, що батьки знають досконально марки телефонів своїх дітей???!!!! Але врешті-решт добило наостанок те, що, оскільки вхід в додаток був через телефон доньки, звісно моя мама не знала, як називається мій смартфон, тож і відповіла:- ну звідки я знаю? Оператор говорить:- нехай дочка назве. Я назвала, а оператор і говорить до мами:- повторіть назву, що вказала дочка. Скажіть серйозно, це настільки змінило б ситуацію, що я (дочка) стоячи біля мами сказала, як називається мій телефон, і ще просять маму за мною цю назву повторити? Що це змінює?
Я є клієнтом А Банку, але після такої верифікації зникло бажання й надалі залишатися вашим клієнтом, тож восени закінчиться депозит і більше не хочу мати з вами справи. Це просто якесь приниження за власні ж кошти
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
А-Банк 23.07.2023
Доброго дня! Розуміємо, що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти кошти Клієнта в безпеці, якщо його картка або фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Клієнта та що кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, повинні бути відомі власнику рахунку. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на нашу співпрацю.
Марина 28.08.2023
Та у вас по отзывам везде неудобства и неудобства для клиента носят постоянный характер, без надежды на их искоренение