Отзывы о банке "ПриватБанк" Услуга: Обслуживание
Небажання допомогти клієнту
Сьогодні 30.09 зайшла у відділення на Мишуги 9 м. Київ сплатити квитанцію Київенерго , а так як час був майже обідній і черга в касу довга то попросила працівника з обслуговування клієнтів допомогти скористатися терміналом.
На моє прохання допомогти ввести показники лічильника (окуляри забула і геть всі цифри сплутались) працівниця відповіла, що не розуміється в квитанціях і додала чи не піти їй до мене додому поглянути на лічильник.
Ось таке хамство і відношення до клієнта. Прошу керівництво відділення переглянути відеокамери і відреагувати на ситуацію
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
ПриватБанк 21.10.2023
Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, що виникла.
Розуміємо, що це не змінить ситуацію, і в той же час ми можемо зареєструвати скаргу в центр контролю якості. За цією скаргою фахівці розберуться і в разі потреби навчать співробітника, або застосують покарання. А для реєстрації скарги, просимо написати нам на пошту help@pb.ua опис ситуації та уточнити контактний номер телефону.
Ми проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення до відділення банку, для покращення якості обслуговування в майбутньому. Дякуємо за розуміння.